השתלות שיניים

השתלות שיניים מחיר

השתלות שיניים מחירים בפה מלא יציבות יותר ואינן משתמשות בדבק כמו השתלות שיניים קונבנציונליות. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים.

קריאה נוספת »

טיפול פנים לנשים מזותרפיה

אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף המסייעים לבעיות עור וגוף העלולות להשפיע על מראה ותחושה. היתרונות של אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף כוללים תמיכה בלחות העור מאבק במאגרי

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

טיפול פנים לנשים טיפול באקנה

מציאת הטיפול הנכון היא חלק מספיקות עצמית לאקנה, אך לא כל טיפולי האקנה זהים. ישנם מיליוני מוצרים כשמדובר במציאת הטיפול באקנה הטוב ביותר עבורך, והאפשרויות יכולות להיות מכריעות, מה שמקשה לומר מה הכי מתאים לעור שלך. בעזרת רופא עור תוכלו לגלות איזה טיפול באקנה הוא ה"טוב ביותר "עבורכם ועורכם. נושאים שאנו יכולים לקבל מעבר לדלפק מרופאי עור הם דרך אחת לטיפול באקנה, אך לא היחידה.

תרופות לאקנה מופעלות על ידי 10% חמצן בנזואיל

אשר יכולות לעזור לך בכל שלבי ההתפרצות, אומר רופא העור המוסמך של הדירקטוריון, ד"ר מייקל ג'יי דולן, ד"ר. בניגוד לחומצה סליצילית, תחמוצות הבנזואיל אינן מתקלפות, אך הן מסייעות בהפחתת דלקות ובהריגת אקנה – מה שגורם לחיידקים המסייעים לטיפול ומניעת התפרצויות חדשות. בנוסף להגברת עמידות העור בפני ההשפעות המזיקות של אקנה ומחלות עור אחרות, יש להם גם תכונות אחרות למלחמה באקנה, כולל כוח אנטיבקטריאלי, כפי שמסביר רופא העור המוסמך.

אם אתם מתמודדים עם אקנה הורמונלי

חשוב לדבר עם רופא עור שיוכל לעזור לכם בפיתוח תוכנית טיפול יעילה. יתכן שלא תראו את היתרונות של הטיפול במשך כמה חודשים, אך אם האקנה שלכם חמור, עליכם לשוחח עם הרופא או רופא העור, מכיוון שהם עשויים לתת לכם תרופת מרשם או טיפול הורמונלי בכדי לנקות את האקנה בגיל המעבר. אם יש לך אקנה קשה, דרמטולוגיה שלך יכולה ליצור תוכניות טיפול שיעזרו לנקות את העור. שימוש בשילוב של חמצן בנזואיל, חומצה סליצילית וטיפולי אקנה אחרים יכול לעזור.

ניתן להשתמש בהם גם לטיפול באקנה הורמונלי

אך ג'אבר מציין שנשים רבות יזכו להצלחה רבה יותר בטיפול ההורמונלי. מכיוון שאקנה קשור לדלקת והורמונים, זה עוזר להתמקד במוצרי טיפוח מסוימים לעור שיכולים לעשות כל כך הרבה, אומר ג'אברס. כדי להילחם באקנה דלקתית, רופא העור שלך יכול לרשום תוכנית טיפול לנשים שאקנה עולה בקנה אחד עם המחזור החודשי שלהן. יש כמה דברים שניתן לנסות עם התפרצויות הורמונליות עקשניות – התפרצויות אקנה, כולל שינויים בתזונה, על פי ג'אבר ומקגרגור.

אם יש לך רק כמה נקודות שחורות, ראשים לבנים או כתמים, הרוקח שלך אמור להיות מסוגל לייעץ לך כיצד לטפל בהם בהצלחה עם ג'לים, קרמים ללא מרשם וטיפולים מקומיים המכילים חמצן בנזואיל.

אם אתה נאבק באקנה סיסטיק בחזה או בגב

ג'אבר מציע להשתמש בפנוקסיל במקלחת, המכילה 4 אחוז בנזואיל פרוקסיד, כדי להרוג את החיידקים הגורמים לאקנה. הרופא שלך עשוי גם להמליץ על שטיפת הפנים עם שטיפת אקנה המכילה תרופות לאקנה. אם אין לך אקנה נודולרי אבל יש לך פצעונים או פריצות ופצעונים או פריחות, בנזואיס פרוקסיד היא אפשרות טובה. זה עובד טוב לאקנה וייתכן שתצטרך להשתמש בו למשך חודשיים לפני שהאקנה שלך מתחיל להשתפר. אם יש לך רק כמה נקודות שחורות, ראשים לבנים או כתמים, אתה אמור להיות מסוגל לטפל בהם בהצלחה עם עודף ג'ל, שמנת או טיפול מקומי המכיל חמצן בנזואיל.

המשך להשתמש בקרמי האקנה ובג'לים שקבע הרופא שלך

גם אם אתה נוטל כדורי אקנה. לפני שאתה בכלל מנסה למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך, חשוב לדעת בדיוק עם איזה סוג של אקנה אתה מתמודד, כך שתוכל להתאים את הטיפול בהתאם. אנו משוחחים עם מומחים לטיפול בעור על מה שיכול לעזור לך באקנה, ואנו מציעים גם מוצרים שונים המותאמים לטיפול באקנה. מניקוי לטיפולי כתם ועד קרם הגנה, אנו מציעים טיפולי אקנה שיחסכו לכם את הלחץ למצוא את מה שעובד וישמור על הפריצות שלכם.

אקנה נע בין אקנה (מעט ראשים שחורים ושחורים) לחמורות (ציסטות דלקתיות עמוקות)

על פי רופא העור המוסמך ד"ר ג'ון ד'אמיקו, המתמחה בטיפול באקנה, אקנה מחולק לשלושה סוגים: קומדונליים (הכוללים נקודות שחורות וראשים לבנים), דלקתיים (בליטות סיסטיק ורודות) וקומודונלים (בליטות לבנות ואדומות).

בדרך כלל קל יותר לטפל בסוגים אלה של אקנה מאשר באקנה דלקתית

אך טיפולים ללא מרשם (OTC) יכולים לעבוד. ג'ל Differin, רטינואיד O TC שאושר על ידי ה- FDA, פועל בצורה הטובה ביותר הן עבור סוגים קומדונליים והן דלקתיים וניתן לרכוש אותו באופן מקוון, מה שמקל עליכם לקבל אותו מחשבון הבנק שלכם.

O, צורה אוראלית של ויטמין A, הוא הטיפול היחיד באקנה המטפל בנקבוביות סתומות, אומר צ'אונג, אך הוא אינו יעיל לכל סוגי האקנה.

חומצה אזלאית יכולה לשמש כטיפול אלטרנטיבי לאקנה כאשר

היא מגרה במיוחד או כואבת. מומלץ בעיקר לנשים עם אקנה עם אקנה דלקתי, אך משתמשים בו גם לטיפול באקנה שמרגיז וכואב במיוחד כאשר לוקחים אותו במהלך היום, כמו אקנה בפנים, בצוואר ובפלג גוף עליון. חומצה אזאלית יכולה לשמש גם כטיפול אלטרנטיבי לאקנה אצל אנשים עצבניים במיוחד, כואבים או רגישים אחרת להשפעות החומצה.