השתלות שיניים

השתלות שיניים מחיר

השתלות שיניים מחירים בפה מלא יציבות יותר ואינן משתמשות בדבק כמו השתלות שיניים קונבנציונליות. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים.

קריאה נוספת »

טיפול פנים לנשים מזותרפיה

אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף המסייעים לבעיות עור וגוף העלולות להשפיע על מראה ותחושה. היתרונות של אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף כוללים תמיכה בלחות העור מאבק במאגרי

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

השתלות שיניים מחיר

השתלות שיניים

השתלות שיניים מחירים בפה מלא יציבות יותר ואינן משתמשות בדבק כמו השתלות שיניים קונבנציונליות. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים.

השתלות שיניים בעלות גוף מלא דומות לתותבות

אך עולות הרבה, מה שקשור להליך. עלויות תותבות מסוג זה בעזרת שתלים יכולות לנוע בין 7,000 ל -90,000 דולר. שתלים התומכים בשיניים תותבות כגון השתלות פה מלא מתחילים ב -13,500 דולר, אך התשלומים החודשיים יכולים להגיע גם ל -350 דולר.

השתלות שיניים מרובות יכולות לעלות גם ליחידים עד 13,500 $ עם תשלום חודשי נמוך של 350 $

אם מחליפים שתיים עד ארבע שיניים בשתל איכותי, זה עולה בין 6,000 ל -10,000 דולר. לפני שתוכל להחליף את השיניים הללו, תזדקק לרופא חניכיים מנוסה כמו ד"ר Hanookai ממחלקת השיניים של Southland כדי לספק את ההערכה שלך ואת התוצאות לאורך זמן.

אם תתחיל לחפש את מחיר השתלות השיניים

תגלה שעלות שתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 ל -6,000 דולר. לשם השוואה, שתל אחד להשתלות שיניים מרובות יכול לעלות בין $ 1,500 ליותר מ- $ 50,000. לעתים קרובות חולים תוהים אם המחירים להשתלות שיניים הם ריאליסטיים או שמא רופאי השיניים מנסים לנצל אותם.

חקר זה יכול לעזור לך להבין טוב יותר את העלויות הצפויות והאם התוצאות יהיו כדאיות. חשוב לציין כי העמלות הנ"ל הן המחיר המלא, תוך התחשבות בביטוחים ובהנחות אחרות.

כמדריך, עלות השתלה, תמיכה או כתר נע בין 3,000 $ ל -5,000 $. עלות שתל בודד היא 5,155 דולר להשתלת עצם בשנת 2021, או 5,924 דולר להשתלת עצם שלמה.

השתלות שיניים

העלויות מראש של השתלות שיניים נוטות להיות גבוהות יותר מטיפולים דומים כמו גשרים וכתרים

אך יוקר המחיה עבור שתלים אלה יכול להיות נמוך בהרבה. כמה גורמים ממלאים תפקיד בעלויות ההשתלה, כולל המיקום הגאוגרפי של רופא השיניים, מבנה שכר טרחה ועלויות תקורה. העלות הממוצעת של השתלת שיניים כוללת השתלה של שורש שן מלאכותית, תומך תמיכה, כתר לאחר שיניים ושיני שקר.

פריטים אחרים שעשויים להעלות את עלות השתל כוללים את המרכיבים העיקריים של שתל טיפוסי

אם העצם אינה בריאה, עלולות להיווצר עלויות נוספות לחילוץ השתלות עצם, תומכים בהתאמה אישית וצורך במדריכים כירורגיים. העלויות שלך ישתנו בהתאם לסוג השתל הדרוש לך וכמה דרושים.

במרכז לרפואת שיניים סאות'פילד אנו מחויבים לספק את טיפולי השיניים הטובים ביותר עבורך ועבור משפחתך בדרום מזרח מישיגן

המומחים שלנו השתלות שיניים בקריות יכולים לשחזר את אזור החיוך היפה שלך במחיר הנמוך ביותר של כל השתלות שיניים במימון הבית.

תכניות הביטוח a100 / 80 / 50A מכסות 50 אחוז מעלות השתלות שיניים

שיניים תותבות, גשרים ופעולות שיניים משקמות אחרות. יתרונות ביטוח שיניים יכול להיות יקר למשפחה אמריקאית ממוצעת. רבים מהמחירים המפורסמים שאפשר לשמוע במשרדי שיניים אחרים, בשלטי חוצות או ברדיו עלולים להטעות, כמו למשל כאשר קבוצת הדנטלנטיק האטלנטית בוויטייר הציעה את מחיר הליך ההשתלה במחיר של 399 דולר. להלן העלות הממוצעת של טיפולי שיניים ויישור שיניים שתוכלו לשלם בכרטיס האשראי של CareCredit.

אם אתה זקוק להליכי הכנה נוספים כגון עקירת שן, הרמת סינוס או השתלת עצם לאחר ההליך הזמני, העלות הכוללת של השתלות שיניים עשויה לעלות. עלויות המעבדה לכתרים תלויות במעבדה בה עובד רופא השיניים שלך.

התייעץ עם רופא שיניים בשלב התכנון לבדיקת השתלות שיניים בחלל הפה ובדיקת מחקרי הדמיית שיניים כגון צילומי רנטגן

סרטי פנורמה וסריקות CT. תורים להצבת שתלים – השתל מוחדר לעצם בעזרת כלי קידוח מיוחד. Voss Dental ביוסטון, טקסס, משתמש בשיניים מלאכותיות המושרשות ומעוצבות כמו ברגים.

יתכן שיהיה צורך להסיר אחת או יותר משיניים לאחר החדרת השתל

עקב שינויים במבנה העצם ובלאי כללי, ייתכן שיהיה צורך להחליף תותבות חלקיות וגשרים כל 7 עד 15 שנים. עם זאת, לשתלים יכול להיות אורך חיים ארוך, מה שהופך אותם להשקעה נבונה.

בטווח הארוך, חלופות אלו עלולות לגרום לבעיות נוספות בשיניים ובחניכיים. העלות הראשונית של שתלים יכולה להיות גבוהה, ותשלמו יותר עבור תחזוקת תותבת הגשר מאשר על תיקון הבעיות החדשות שהיא גורמת.

על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים להשתלות ישנם יותר מ -3 מיליון אנשים שיש להם השתלות שיניים בארצות הברית ו -500,000 יותר באמת מקבלים אותם בכל שנה

השתלות שיניים הפכו לסטנדרט מומלץ בטיפול באובדן שיניים, אך יש הרבה מידע מוטעה לגבי עלויות השתלות שיניים ובאיזה שיעורים ניתן לצפות. כדי לנקות חלק מהבלבול, הנה מה שאתה צריך לדעת על השתלות שיניים ותמחור.