השתלות שיניים

השתלות שיניים מחיר

השתלות שיניים מחירים בפה מלא יציבות יותר ואינן משתמשות בדבק כמו השתלות שיניים קונבנציונליות. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים.

קריאה נוספת »

טיפול פנים לנשים מזותרפיה

אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף המסייעים לבעיות עור וגוף העלולות להשפיע על מראה ותחושה. היתרונות של אלקטרופורציה מזותרפיה וטיפולי גוף כוללים תמיכה בלחות העור מאבק במאגרי

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

טיפול פנים לנשים בלייזר

טיפול ב- LASER הופך פופולרי יותר ויותר כאופציה של הזדקנות אצל נשים והוא הליך מחודש החודר לקווים הדקים. בשנים האחרונות, טיפול בלייזר צץ מחדש כאחת מאפשרויות ההזדקנות כהליך החייאה לחדור לעור ולהפחתת קמטים, קמטוטים וקמטוטים אצל נשים.

בהתאם לנושאים הקוסמטיים המטופלים

ניתן להעדיף התחדשות עור פנים בלייזר מלא, שניתן לבצע באמצעות לייזר יחיד או שילוב של שניהם. ניתן להשתמש בלייזר UltraPulse 5000 CO2 גם לשחזור לייזרים לפנים, אך בהתאם לסוג העור ולבעיות הקוסמטיקה שיש לטפל בהן, ייתכן שתעדיף לייזר פנים מלא להחזרת העור. לטיפול בקמטים ובקמטים ניתן להשתמש במגוון סוגים שונים של טיפולי לייזר להידוק העור עצמו כמו הסרת שיער בלייזר, הידוק העור והצערת העור.

סוג זה של לייזר YAG משמש להסרת שיער בלייזר

ביתרון שניתן לטפל בכל סוגי העור ובגוון העור. ניתן לשלב טיפול לייזר זה גם עם טיפולים אחרים וניתן להשתמש בו בשילוב עם כל טיפולי הלייזר במרכז לדרמטולוגיה אסתטית. טיפולי לייזר הם מאוד תכליתיים ומבוצעים בכל חלקי הגוף, כולל הפנים, הצוואר, החזה, הידיים, הרגליים, הידיים, הרגליים, הגב, הכתפיים, הירכיים, הברכיים, המרפקים והברכיים.

לייזר יעיל ביותר

הוא לייזר אבלציה קרה, המשמש להחלקת צלקות, שומות שפירות ומוגבהות. אם אתה רוצה פנים מלאות יותר, ניתן לשלב את משטח עור הלייזר עם זריקות בוטוקס, רסטילנים ועוד על מנת להבטיח שיפור קוסמטי כולל. Co2 Laser Replaced הוא אפשרות מצוינת אם אתם מחפשים מתיחת פנים שלמה לפנים, צוואר, חזה, זרועות, רגליים, ידיים, רגליים, גב, כתפיים, ירכיים, ברכיים, מרפקים וברכיים.

ניתן להשתמש בלייזרים בכל סוגי העור

אך רוב הלייזרים עובדים בצורה היעילה ביותר על עור בהיר וזקיקי שיער כהים. עבור קווים וקמטים, ניתן להשתמש בשילוב של טיפול בלייזר והידוק העור, מה שאפשר לעשות גם עם סרום למניעת קמטים כמו Procter & Gamble's Proximity.

ההתאוששות של עור הלייזר יכולה לקחת מעט עד כמה דקות לאזור קטן

אך זמן רב מאוד לכל הפנים. לעתים קרובות מניחים כי לייזר חזק יותר עם פנים מלאות ללא זמן התאוששות מייצר בסופו של דבר תוצאה טובה יותר מאשר שחיקה פחות חזקה אך עדיין יעילה. אם משתמשים בהגיון זהה, השימוש בקילוף וחזרה בסדרה יתנהג יותר כמו טיפול לייזר פנים מלא מאשר סדרת טיפולי לייזר.

טיפול בלייזר יכול לחולל שינוי

אך לא תמיד, תלוי בבעיית העור בה ברצונך לטפל. לדוגמא, אם מספר טיפולים בלייזר קל וקילוף אינם מניבים תוצאות טובות יותר, טיפול בלייזר מפוצל בעזרת Fraxel יכול גם לספק תוצאה טובה יותר בטיפולים חוזרים.

המפתח

הוא לעבוד עם רופא עור או רופא שיודע איזה סוג לייזר מתאים ביותר לגוון העור הכהה שלך (למשל לייזר ארביום). ניתן לחלק את טיפולי הלייזר הטובים ביותר לכתמים כהים לשתי קטגוריות: טיפולי משטח לייזר ודרמטולוגיית לייזר. טיפולי לייזר להחזרת העור מגוונים להפליא מכיוון שהם מסוגלים לטפל במגוון רחב של בעיות עור. אם יש לך גישה למומחה מוביל, ישנן מספר סיבות לשקול טיפול בלייזר.

במהלך הייעוץ שלך

ד"ר חן ידון בחששותיך ויעזור לך לקבוע אילו ממטרותיך יושגו בצורה הטובה ביותר. אם אתם שוקלים טיפול בלייזר ואתם בוחרים בין התחדשות עור באמצעות לייזר או פילינג של מיקרולייזר, אל תהססו לפנות למרכז ג'ורג'יה כדי לקבוע פגישה עם רופא העור שלנו ומומחה לטיפול בעור.

אם אתה שוקל טיפול בלייזר לשיפור עורך, אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום הקוסמטיקה. קבע פגישה עם ד"ר צ'ן כדי ללמוד עוד כיצד טיפולי עור בלייזר יכולים לסייע בטיפול בבעיות עור.

הדרך הטובה ביותר לברר אם טיפול לייזר מתאים לסוג העור שלך היא לקבוע פגישה עם ד"ר פאטל. אז אם אתם מחפשים טיפול, כדאי לחפש רופא – מנתח פלסטי מוסמך או רופא עור שיכול להחיות טיפולי לייזר.

אם אתם מחפשים דרך להצעיר את עורכם ללא ניתוח, טיפולי לייזר יכולים להיות אופציה טובה עבורכם. בין אם אתם רוצים להפחית נזקי שמש, כתמי גיל, אקנה, להסיר ורידים בעכבישים או למזער צלקות, טיפול בלייזר יכול לעזור להצעיר את העור.

תלוי בסוג מערכת הלייזר המשמשת ובאיזו מידה הגוף שלך מגיב לטיפול

טיפול בלייזר יכול להעלים קמטים קלים, להחליק קמטים בינוניים ולהפחית את הופעת הקמטים העמוקים. אין שום ערובה שהעור האדמדם יתפוגג עם הזמן (מחודש עד שישה חודשים), אך כדאי לנסות.